Mycket på gång

Ja nu är det mycket på gång, kommer antagligen bli klart i slutet av veckan hur det kommer sluta. Så himla spännande, hoppas verkligen att det blir bra! Isf blir det ännu roligare å gå ut i helgen med syrran och fira lite :) Ser jag verkligen fram emot, kommer bli en lyckad kväll. Räkor, vin och singstar!

Ikväll har jag ätit älgkött, vilket jag inte har gjort på säkert tio år! Har sådana hemska minnen från älgkött, fick det jämt hemma hos en kompis och det var så där segt, ni vet det bara växer sig i munnen. Men ikväll så har älsklingen gjort potatisgratäng med älgfilé. Det var ju faktiskt gott!!! Så imponerad av mig själv, kanske ett steg till på vuxennivån?! ;)

Nu ska jag ner i tvättstugan och hämta tvätten, sen bädda rent. Blir såklart mina favoriter...rosa Hello Kitty sängkläder. Tur Tomas låter mig få ha sånt utan att bry sig, min goa älskling. Blir till att lägga sig så fort som möjligt, är så trött så jag skulle kunna somna vid datorn. Men tro inte att det blir nån sovmorgon imorgon, nejdå, ska väl jobba. Jag undrar när man ska vakna en morgon och känna sig pigg, förstår inte varför det måste vara så skönt  å sova för. Det kan man väl vänta till man dör. Vad smidigt det skulle va :)



 Titta vad liten han har varit min lilla skrutt!


Ni vet att ni älskar mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0