Underskatta mig inte är du snäll

Varför lägger man en kommentar utan att skriva sitt namn?! Ja antingen för att jag inte ska förstå att just du är inne på min blogg å läser eller för att du inte kan stå för vad du skriver. Men snälla rara, finns något som heter ip-nummer och tjejen bakom bloggen är ju en smart tjej med ett antal år datakunskap på hyllan, så snälla underskatta mig inte.

Varför tar jag upp det här då? Om jag inte bryr mig, jo just bara för att klargöra att jag vet och kan mer än vad somliga tror. Men tvingar jag någon att läsa min blogg? Ne knappast, jag skriver för att jag älskar att skriva av mig lite och sen är det givetvis ett plus när man har sina trogna läsare.
Säger som jag alltid brukar säga.....

...Ni vet att ni älskar mig!

Kommentarer
Postat av: Frida

Om du vet så mycket så är jag väldigt nyfiken på vem du tror det är som skriver kommentarerna? Det är defintivt inte jag! å det kan du ju se nu om du jämför ip numren...

Jag är in och läser din blogg och står för det. Läser dock 20 bloggar till dagligen å kommenterar sällan, men om jag väljer att kommentera nånting så skriver jag under med mitt namn.. Men om du nu är så smart så visste du ju redan att det inte var jag...

2008-12-05 @ 14:18:10
URL: http://missloka.blogg.se/
Postat av: Susanne

Nån som känner sig skyldig verkar det som?

Stå på dej Linn du e toppen!

Klart vi älskar dej!

Kram

2008-12-05 @ 18:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0