Denna sötnos hade kunnat varit min!







Jag å älsklingen var å tittade på valpar i lördags, å denna lilla varelse fångade mitt hjärta, jättefin å jättesocial. Men man ska vara noga när man köper hund tycker jag, speciellt en sån populär hundras som chihuahuan är. När jag inte kunde få svar på hurvida föräldrarna är undersökta så ville jag inte chansa plus att dom verkade ta illa upp att jag frågade. Men men jättefina valpar, hoppas dom kommer till bra hem. Jag spanar vidare. Förstå vad små dom är, hon är ändå 6veckor....å vad jag vill ha. Men klart det kommer flera, ska man betala 15000 så vill man veta att allt är som det ska. Får se om jag får med min älsklingen å titta på nå fler :)

Idag gott folk har jag varit uppe med tuppen, ja d var väl inte så att jag studsade upp 07.15 snarare tvingade mig upp. Väl på benen så dammsög jag lägenheten 7.30!!! ja herregud...syrran kom å hämtade mig så har varit lite social med henne å barnen. Har hunnit klämma in en lunch redan, duktiga mig! Snart dyker Emma upp med barnen, ska bli roligt å träffa henne,var ett tag sen. 
Sen ikväll ska jag ut å äta med Louise och Ann-Louise, ser jag fram emot. Sen INTE att glömma desperate housewifes. Blir en riktigt fullspäckad dag men jag gillar det! 

Ne dags å sminka till facet, bara älskar min nya foundation,Clinique. 



Är han inte bra fin i mammas löshår?? Charlie ser ju ganska sur ut, tror han börjar bli trött på mig när jag jämt ska spöka ut han haha.  Som jag förresten har tagit bort nu, riktigt skithår får jag nog lov å säga, eller snarare risigt, ne var inte nå nöjd ´med det som jag annars varit. 
Ja just ja, sminkning var det. 


Ni vet att ni älskar mig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0