Godingar!

Tusen tack för alla fina kommentarer! Blev jätteglad! Känner mig faktiskt nöjd, tar ju en liten stund innan man vänjer sig.
Idag har det varit full fart, upp kl 08.00, ner på gymmet med syrran,ner på stan, köpte hårfärg, å ett par skitsnygga vinterskor! Sen hem å duscha, plocka lite. Sen kom Lotta förbi en sväng. Fick i mig en bra lunch?! (en burk tonfisk) sen bar det upp till syrran för att sjunga lite singstar hehe. Lade även i lite slingor i underhåret,blev bra! Tack tack. Vid 16-tiden kom kära älsklingen å hämtade mig, fixade lite mat,sen kom Fia förbi å så sjöng vi lite hehe. Maja tittade in lite snabbt å beställde lite ljusgrejer. 

Jaha å nu sitter jag i soffan, helt slut, men ska göra ett ryck i sovrummet. Även fast jag är helt död i kroppen så är jag på galet städhumör, så bäst å rusa iväg innan jag fastna vid datorn...eller snarare vid King.

Imorgon blir en spännande dag...allt jag säger. Ni vet vad ja menar.


Ni vet att ni älskar mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0