Julpyntning för fullt!

Nu har det varit full fart här på generatorn, kom hem från syrran. Jag och älsklingen köpte hem kina mat. Sen bar det upp på vinden och började julpynta, mycket kvar att göra men gardinerna och ljusen är på plats. Så det blir lite småplock varje dag nu. Men här kommer iaf lite bilder på en början hur julen ser ut på generatorn.

      

Nu har jag kommit i lite mer julstämmning iaf och Charlie är ju bara för söt. När jag plockade fram grejerna så var han med hela tiden, stod på bakbenen och var så nyfiken så. Min lilla sötnos!

Ni vet att ni älskar mig!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Å va mysigt det blev... Tänk att det snart är jul igen...

2008-11-26 @ 22:18:50
Postat av: Maria

Det var inte dåligt :) Det trodde jag ärligt inte att du skulle hinna när du åkte hem från mig. Snyggt jobbat syrran!

2008-11-27 @ 15:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0