Mitt nya matrikliga liv!

Äntligen!
Nu har jag äntligen tagit tag i mina matvanor. Fick nog i lördags när vågen på morgonen visade 45,5 kilo!!! Nu måste det ske en förändring. Det är ju knappast att jag har ätstörningar, men är jag ensam så blir det lätt att jag bara skippar och äta. Så i söndags var jag å älsklingen å handla, skulle väl bara handla lite frukost men mitt i affären så var det som jag fick lust att bara laga massa god mat, så det blev en storhandling så nu har jag/vi ätit ordentligt sen i söndags, känner mig så stolt! Har redan planerat vad vi ska äta resten av veckan. Hoppas bara att det håller i sig nu, men å andra sidan så ska jag väl inte ha allför stora krav på mig då blir det lätt att man bara struntar i det, men men ha hopp om mig å mitt ätande kära läsare.
Tack till kära syster som har bjudit mig på lunch ofantligt många gånger,guld värd!


                                                                                     

Ni vet att ni älskar mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0