Ska ÄLSKA mitt hår!

Idag tog jag ur det som var kvar av mitt löshår. Måste säga att det var det sämsta jag någonsin haft, det tovade ihop sig vid fästena och limmet hade kommit ner på mitt hår, något kletigt kan jag säga. Kan det vara så att kvaliten inte är lika bra på det blonda håret,jag menar, det är asiatiskt äkta hår som har blekts många gånger för att kunna bli så ljust, borde ju vara bättre kvalitet på det mörka håret. Med tanke på att jag bara haft det i en månad lite drygt så fick jag ju absolut inte samma känsla som jag har fått dom andra gångerna "Wow vad mitt hår har blivit långt,ne knappast....snyftar så när jag borstar mitt hår nu. Men en sak är ju bra å det är man kan dra fingrarna i hårbotten å verkligen känna den?!! Men vad f-n det känns så kort och jag som hade sånna planer att det skulle vara något längre så jag kunde göra det jag hade tänkt att göra,men men får väl lov att vänta ett par månader på det. Till dess är det uppsatt hår som gäller och jag ska ÄLSKA mitt hår snart, inte idag men snart!

Kanske lägger ut en bild på hur jag ser ut så får ni välja: Älska eller  Hata.

En deppad "tunnhårig" Linn som lägger sig.


Ni vet att ni älskar mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0