Som ett darrande lik

Aldrig mer att älsklingen får lämmna mig sådär! Har inte sovit själv på 5månader sedan han började jobba på kontoret istället. Sen igår så åkte han på tjänsteresa,jaja tänkte jag det går väl bra, vet inte hur jag tänkte men kom ju på det igår att då ska ju jag sova sjäv. Så svårt kan det ju inte vara,mer plats i sängen för mig och Charlie. Ne ni gott folk,lilla Linnsomnade 04.15 imorse, och gick upp 08.15 så man känner att man är lite mör i kroppen. Drog ner på gymet med syrran, då piggnade ja ju till. Sen iväg till mamma och pappa för att hämta Ella. Sen mot vita huset, jag och syrran satt och pratade massor och sjöng såklart. Har kommit fram till att jag verkligen älskar singstar! Så roligt så.

Hemåt och ut med Charlie i regnet, tur han inte tycker om när det regnar, hade inte orkat med nån längre promenad. Sitter i soffan och skulle bra gärna vilja lägga omkull mig i soffan en stund,  men det är lika bra å va vaken nu annars blir d väl samma visa inatt igen. Skulle brhöva städa,men var ska ja få den orken ifrån?! Känner mig som ett darrande lik.

Älsklingen kommer hem om 3timmar ungefär,tänkte piffa till mig lite å visst vore det bra om det var städat å fint oxå, får se vad som lockar mest. Sneglar lite mot Charlie som ligger på rygg i soffan å bara jäser, det är å ha det bra det.

Vad gäller mitt hår så har jag faktiskt börjat acceptera det, ja vad annars ska jag göra då?! Ne men det är ju inte slitet, väldigt lent så kommer det snart ha växt dom där cm som jag vill.

Hmm, kanske ska ta en redbull ur kylen som jag för övrigt aldrig dricker men då kanske den gör verkan. Städa undan lite, måste iaf vara cleaniskt rent på lördag för då ska jag ha ljustparty (Partyline). Någon mer som är sugen på att komma, hojta till! 

Glöm för all del inte att det är Desperate Housewifwes ikväll!!! Jag laddar med fruktsallad och keso.



Ni vet att ni älskar míg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0