Weee Hooo:)

Jag är så himla glad...lycklig...tokkär!!!! Det känns så himla skönt när man har kommit till en punkt i sitt liv där man lär sig att ta åt sig av alla positiva människor, dom som verkligen betyder något. Herregud tänk vad galen man skulle bli om man gjorde tvärtom.
Man kan inte ta något för givet här i livet men jag tror verkligen att om man bara tror å vill så sänder man ut en sån energi å det är nog det jag har lärt mig att göra. Att kunna ge å ta bra energi istället för att känna att något tar så mycket dålig energi ifrån en. Ja ni,nu är jag så positiv som jag bara kan bli.

Livet rullar på, det fina höstvädret är här och det står verkligen inte på nu....vår bröllopsdag kommer bli så lyckad, det är jag så säker på. :)


Ni vet att ni älskar mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0