Hundutställning

I går så var vi till Borlänge för att ställa ut Elvis, eller Lillen som han fick heta igen då. Det var hans första utställning så lite nervös var jag nog allt. Men trots att han är lite tillbakadragen av sig så fick jag ju han att gå i ringen, men svansen var ju mellan benen hela tiden. Och han fick jättebra kritik så domaren trodde väldigt gott om han bara han blir lite modigare.

Han ser lite vrong ut lillskrutten! Vi fick iaf ta han med hem medan dom var kvar med sin andra hund. Så det var riktigt mysigt å få vara ltie med han, låg i soffan å bara myste! Sen när dom kom å hämtade han så sa Birgitta att vi kunde få låna han nån helg om vi ville. Skulle faktiskt vara lite roligt, kanske inte för Charlie men för mig iaf ;)


Idag har jag varit hälsosam iaf, först ett pass pilates med syrran, gud vad drygt det var. Det var ju ett tag sen man gjorde det. Men jag vet ju att man orkade mcket mer förut så målet är tre pass i veckan! Senare på eftermiddagen blev det en promenad med syrran, riktigt skönt faktiskt! Klädde på mig för fullt å sen så gick vi i raskt takt så det var inte nå kallt.

Morgondagen ser ut såhär; upp kl 7.00 äta gröt med älsklingen, ut en sväng med Charlie. Förhoppningsvis en promenad med Anna å hundarna på fm, annars blir det en promenad hem till föräldrarna iaf för att äta lite lunch. Klämma in ett pilates pass beroende på hur mycket jag har promenerat. Ska iaf göra lite på min leg magic. Så ser väl dagen ut jst nu iaf, hinner väl bli ändringar som vanligt.


Förresten så kommer jag nog få ett till jobb! Inget märkvärdigt men hellre jobba än bara va hemma!

Sängen nu! Natti


Ni vet att ni älskar mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0