Massor med nyheter!

Äntligen frisk från denna förkylning, nu vill man bara att hostan ska sluta. Men som vanligt så händer det något hela tiden, vi har köpt en ny bil! En Audi A4 Avant Tdi quattro S-line. Jäkligt snygg lär jag ju själv få säga :) bilder kommer om ni inte redan sett pärlan. Även så har vi varit till sängvaruhuset idag och beställt säng, äntligen så får jag min efterlängtade stora säng! Är bara så så himla glad!

Ne ni nu ska det förberedas för premiären av Grey´s!!!!! Äntligen!


Ni vet att ni älskar mig!

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja du syrran det var en riktig pärla den där bilen!! Blev själv sugen på å köpa mig en ny när jag såg den. Det är bra att du är i shoppingtaget nu när vi ska på shoppingvända imorgon. ;)

2009-02-19 @ 08:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0