Mycket nu :)

Känner att jag egentligen inte har tid att sitta vid datorn, men en snabb uppdatering kan jag iaf bjuda på :) Fullt upp idag och då ska det även poängteras att allt tar så mycket längre tid för mig nu när jag måste lägga mig ner för att vila mellan allt jag har att göra. Mindre roligt kanske sådanna dagar när man känner att tiden inte räcker till, men måste tänka på min å bebisens bästa. Börjar iaf få lite ordning på allt inför helgen nu. Packat klart allt som ska med, dock inte Charlies grejer än, men det får bli precis innan vi åker, annars har jag han springades och gnäller tills vi ska åka. Panik! nu ringde älsklingen oxå å är påväg hem, redan?! Visst ja sa åt han att det vore bra om han kunde sluta tidigare så vi kunde komma iväg, men jag är ju inte klar med allt! Ne här kan jag inte sitta....

Imorgon tar iaf min syster examen och sen på kvällen blir det fest, så det ska bli riktigt roligt! Får uppdatera med bilder senare, nu måste jag rusa...inte bra om Tomas kommer hem å ser mig sitta här...haha inte lätt å va Linn alla gånger ;)

Ha en toppen helg!


Ni vet att ni älskar mig!

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack för en underbart trevlig shoppingdag!

2009-06-11 @ 23:50:08
Postat av: Lilly

Adda varandra via bloglovin?:)

2009-07-02 @ 21:55:36
URL: http://sojealous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0