På strålande humör idag :)

Inte vet jag om det är hormonerna eller  vädret eller vad det är som gör att jag bara går runt å ler idag. men glad är jag iaf och det är verkligen jätteskönt, allting känns så lätt då. Håller på å tvättar och om till ochmed det är roligt så vet jag inte vad det är för fel på mig haha. :)

Sen har jag och älsklingen kollat på en del hus till och visst en del vänder man i dörren när man kommit in för man känner direkt att nej det här går bara inte, men vi kolla rvidare för fullt å har iaf hittat två tänkbara hus nu, sen får man ju se om det blir budgivning och vad den isf slutar på. Men det känns inte lika hopplst som det gjorde för ett tag sen. eller så är det bara mitt lyckorus som spökar ;)
Inatt drömde jag att vi hade fått våran lilla bebis, var så mysigt men alltid så kryper samma sak in när jag drömmer att h*n är här, att jag har glömt å amma bebisen. Är säkert nåt undermedvetet att jag är orolig för amminingen. Har aldrig tänkt på det förut men nu när jag drömt om det en 3-4ggr då börjar jag ju bli det. Men det går nog bra. Nu är det iaf bara 84 dagar kvar, spännande :)

Imorgon ska jag till doktorn...igen.  Se vad hon säger då, alla verkar ju tycka olika om jag ska jobba eller inte, men nu är det iaf inte långt kvar till havandeskaps-.

Ne nu ska jag ta hand om min tvätt, skönt när man kan hänga ut den, slipper man ju städa alltför mycket i tvättstugan oxå, perfekt! ;)

Ha en underbar dag!


Ni vet att ni älskar mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0