7: e mars

Jag har tänkt lite på en sak, jag beundrar dom stora bloggarna, Blondinbella, Kenza. Dom går fortfarande i skolan men skriver ett flertal inlägg per dag! Jag tänkte ett tag att jag skulle skriva minst ett inlägg per dag, men det rann ut ur sanden snabbare än vad tanken föll mig in. Ibland känns det som man måste skriva blogg bara för att det var så längesen å så vill jag inte att det ska vara. Jag skriver när jag känner för det, fast det kanske är skillnad om man får över 100 kommentarer bara av att lägga ut en bild på dagens outfit å flera tusen läsare varje dag. Då kanske man känner ett mer brinnande glöd för att skriva, men vad vet jag. Är glad för mina läsare iaf, skulle inte va så roligt om det inte var nån som läste, fast å andra sidan då skulle man ju kunna skriva precis vad som helst. Hur som, det jag vill komma fram till är iaf att jag kommer inte lägga ner så mycket tid å energi på att försöka bli nån stor bloggare. Jag skriver när det passar å är det så att det uppskattas av några så är jag jätteglad! Puss på er!


Ni vet att ni älskar mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0