Fam Petterssons nya intressen

Idag så har jag åkt längdskidor, vilket ska tilläggas att jag inte gjort på 12år. Fick låna Annas skidor, så jag åkte på elljusspåret i Nyhammar å älsklingen å Charlie sprang bredvid, fast det gick väl inte sådär jättefort. Haha vilken syn. ;) Längesen jag skrattade så. Efter min lilla tur så blev Tomas riktigt suge på att åka, så vi åkte upp till Borlänge å inhandlade skidor å allt därtill. Sen hem å eftersom det hade blivit mörkt så gick vi bara upp här på högberget på spåret å åkte en kort vända.  Men det var verkligen jättedåliga spår för mitt i en nerförsbacke så försvann spåren och eftersom lilla jag inte har förstått mig på att bromsa än så blev det några vurpor. Men men roligt iaf, Tomas fick sig nog ganska många skratt efter vägen.

Nu blir det mat!


Ni vet at ni älskar mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0