Gud så härligt!

Jag känner mig verkligen på tipp topp, älsklingen kom hem, mycket riktigt som jag anade, vid halv fem. Snabbt ner på stan och köpte min puma tröja som jag lade undan tidigare idag, Sen åkte vi till Ljungåsen, har inte varit där sen man åkte med skolan. Men eftersom klockan blev så mycket innan vi kom dit så ville jag inte åka nå längre ifall det skulle hinna mörkna innan vi kom tillbaka, men åkte en kortis på 2km iaf, gick jättebra, men jag ville åka mer!!! Så nu hoppas jag verkligen på att vi kan åka dit imorgon igen, haha snacka om sportfåne ;)





Syns mitt pannband lite grann oxå, visst ser jag riktigt sportig ut? ;)

Nu står maten och väntar, sen en varmdusch innan Grey´s!!!


Ni vet att ni älskar mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0