Kom nu!

Ne nu vill jag att älsklingen ska komma hem nu, hade ju tänkt att vi skulle åka lite skidor innan det börjar mörkna, känner att jag börjar bli lite trött oxå. Men nu har jag gett mig fan på att jag ska röra på mig. Tog en promenad på förmiddagen så jag tyckte det skulle va perfekt å åka lite skidor helst nu! Så kom hem nu älskling, men det är väl som vanligt, kommer in jättemycket på jobbet runt 3 tiden så han kommer säkert om en timma. Får ta en kortis iaf så man känner sig lite duktig, har ju köpt ett jättefint "pannband", så kameran blir med så ska ni få se med era egna ögon att Linn åker faktiskt skidor :)

Bevis kommer under kvällen.


Ni vet att ni älskar mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0