I´m Back!!!!! ;)

Jag vet, var evigheter sen jag bloggade. Till och med älsklingen står å skriker rakt ut "vaa ska du blogga"?!!  jamen har bara helt enkelt tappat lusten att skriva även fast det hänt massor med saker, både roliga å mindre roliga.

Men i det stora hela i alla fall så mår jag bra, magen växer som bara den å lillkrabaten sparkar och gör kullerbyttor så gott som hela tiden. Så det är ju jättemysigt! =)

Skulle kunna skriva hur mycket som helst sen sist men då får jag sitta här hela natten., Men en sak som jag inte ska utelämna i alla fall är att kära syster yster har gift sig!!!  Så vackert :)

Lovar att här med ska det bloggas mer nu!



Ni vet att ni älskar mig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

It's nice to have you back ;)

2009-05-22 @ 21:39:39
Postat av: Louise

hej!

tycker det är kul att du bloggar, du med flera har inspirerat mig att göra mig egen blogg, men jag fattar ju ingenting!

Hur har du gjort för att få en klocka tex?

Och hur gör man sin egen kant där uppe, där det står it´s all about linn på din??

blogghjälp sökes! =)

kram på dig!

2009-05-27 @ 10:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0